The official new blog of Chin Ga Mei ;) I'll blog about what I ate, what i cooked, what i shopped, what I did and simply just any random thoughts of mine. Stay tune ♥
RSS

显( part 2 )

最近很多不好的事情发生
好想大声呐喊我很显!!!
所以最近我都很以摸
而且脾气暴躁
好像来月经来了十年那样

不过现在算是与雨过天晴了
虽然我的计划正式泡汤了
可是现在我也没事了啦
=)

Final要到咯
什么鬼都还没有开始读
哦我的天
和丽莎乐卡说要一起温习功课
结果我坐在这里大概有一个钟了
她msg来了
是时候回去咯

* 讲 tata ~~~ *

No comments:

Post a Comment